

Celem tego kursu jest nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej i podstawowych sprzedaży - obsługi klienta.
Ramowy program szkolenia obejmuje:
Sporządzanie dokumentacji Sprzedażowej – faktury rachunki, paragony, dokumentacja magazynowa i elementy towaroznawstwa. W trakcie szkolenia zostają wyjaśnione takie pojęcia jak odpowiedzialność sprzedawcy, kultura sprzedawcy, etyka zawodowa i savoir-vive w pracy. Uczestnicy są przygotowani pod kątem obsługi klienta, znają zasady profesjonalnej sprzedaży i poznają narzędzia przydatne w pracy w handlu. Aktywne techniki sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów to kolejne aspekty poruszane w trakcie szkolenia. Ponadto uczestnik uczy się rozpoznawania znaków pieniężnych i obsługi urządzeń wspomagających system sprzedaży.
Szkolenie zakończone jest egzaminem zewnętrznym z obsługi kasy fiskalnej ICVC lub komputerowym ECCC.